Tuesday, August 24, 2010

I Found It Again

Assalamualaikum,

  Sudah lama aku tak update blog. Aku terlampau busy dengan kerja-kerja aku di luar sana. huhu. Tapi Takderlah terlampau sangat. (Juz Kidding)

  Huhu, Sudah lama aku menanti seseorang yang boleh membuatkan hati aku berbunga-bunga.. Biasalah.. Budak-budak remaja.. Mahu mengenali cinta.

  Hmm, Aku dah lama tak merasainya sejak aku putus dengan seseorang itu sehingga aku give up. Aku dah lama menahan kecemburuan aku... Akak-akak sedara aku dah ader couple, kawan-kawan aku pon ader... huhuu.. Tapi kan, sebenarnya couple ni tak penting.. Aku just mahu merasainya.

 Aku ni asyik tak tentu arah jer,, Kejap minat ni lah, kejap minat tu lah.. Haihh. Akhirnye, aku jatuh hati pada seorang budak PSS !

  Orangnye takdelah handsome sangat.. Biasa-biasa jer.. Nak katakan poyo boleh juge.. (Hihihii) Orangnye suke senyum.. Pendiam and nampak macam baik..

 Huhu, Aku plan nak berkawan dengan dia ! Tapi cammaner ek? Jadi ker kali ni? Harap-haraplah kali ni jadi.. Caiyok2..

No comments:

Post a Comment