Thursday, August 12, 2010

12 August 2010

Assalamualaikum,

  Huhu . Hari ini merupakan hari kedua berpuasa . Kembali ke sekolah . Huhu, tak puas cuti sehari . Kalau boleh , nak seminggu or lama-lama . Hihihi

  Entahlah kenapa , hari ini aku berasa sangat marah dan moody . Penat and kemaruk pun ada ! . I don't know why . Macam kena PMS pulak . Huhu . Mundar-mandir ke sana-sini , Rasa macam nak give up bila aku hantar mesej kat orang tu tapi langsung tak balas... huhu

  Banyak orang kata aku ni dah tak ceria bila masuk bulan puasa ni. Sebelum puasa pun aku ganti puasa jugak . Tapi takderlah moody seteruk ini .

  Rasa macam up and down . Mula-mula dapat kertas sejarah yang markahnya cukup menggembirakan . Bila dapat kertas BM , moody balik . Hilang mood nak berceria . (This is all your fault !) Time balik kat dalam kereta , cakap tak tentu arah bila mak tanya . (Huhu , aku taw aku kasar )

  Tinggal lagi 1 kertas jer nak dapat.. KH... Arghhhh ! My biggest nightmare ! Ujian kali ni aku tak buat betul-betul berbanding Mid-year yang lepas.. Semangat aku kali ni tak ada . Harap-haraplah aku boleh kekalkan A . Aku takut jika akulah orangnya dikatakan yang mendapat 15 sahaja yang betul per 40. Harap-haraplah bukan aku..

No comments:

Post a Comment