Tuesday, October 19, 2010

Indera Kayangan (Berangan tak ingat dunia!)

Hello and Assalamualaikum...

  
   Tak lama lagi aku nak duduk final exam. Tinggal beberapa hari je.. Aku masih belum bersedia dan masih dalam proses membangun. Ada beberapa lagi buku text yang perlu dibaca.. Masa macam tak cukup je.. Nak buat latihan and etc.

 
  Hari makin hari, aku ni macam dah tak betul.. Asyik termenung dan blur. And aku ni asyik terlupa jer.. Hmm, maybe aku penat kot sebab banyak berfikir. Aku try tak nak fikir masalah-masalah aku. Aku still x boleh. Harini hari yang paling teruk aku termenung.. And aku rasa macam orang bodoh je.


  Masa first2 aku datang sekolah, tahap berangan aku tu masih belum kritikal lagi. Lepas naik rehat, aku terus jadi tak betul masa kelas KH. Rasa macam kena brainwashed je.. (D'oh! Macam mana ckgu aku boleh brainwashed aku?! 0.o') Aku hampir-hampir nak lupa macam mana nak buat jalan kerja percentage. Kenapa dengan aku ni?!

 
  When in English class, everyone needs to stand up. Puan Khuzaimah, my English teacher, ask questions about the english format paper. When she asked, 'How many poems will be in the paper?' And I answered 5. Everyone laughed at me. And she said, '2 lah Deena..' I slapped myself. I thought she ask 'How many questions of the literature..'

 
  Arghhhh!! Malunye!! Aku pun dah tak tau ape dah jadi dengan aku ni.. Dah sampai ke tahap Indera Kayangan! Masa nak balik tadi, kawan aku terkejutkan aku pun aku tak sedar.. Isk2.. Ape la nak jadi~ Aku perlu sedar bahawa aku bukan berada di Indera Kayangan!


No comments:

Post a Comment