Friday, October 15, 2010

Friend Is A Trouble

Assalamualaikum.. 

    Dalam beberapa hari ni aku berasa tak tenteram and stress kerana tak lama lagi aku nak duduk final exam and aku tengah bengang giler dengan sorang budak ni. Memang geram gile vavi! Suka sangat susahkan orang and buatkan orang marah gile-gile.Semalam, case is open. Aku luahkan apa yang aku rasa kat budak tu. Baru lega sikit setelah luahkan. Dah lama sangat aku simpan kat dalam hati ni.. Kalau aku diam je, mesti budak tu berterusan nak pura-pura baik dengan aku. Yang aku tau, mesti budak tu ade buat something kat belakang aku. Itu apa yang kurasa sehingga aku tak sedap hati dengan budak tu.


KRONOLOGI:


1. Budak tu buat fitnah pasal aku akan ugut kawan aku kalau kawan aku tu rapat dengan ckgu feveret aku. Astraghfirullah!

2.Budak tu try nak ambil kawan-kawan aku dari aku.

3.Suka sangat menyebok walaupun budak tu tak terlibat dengan hal tu

4.Suka sangat membuat cerita dan cakap selalu tersasul. Dan suka sangat minta simpati orang lain.. Please lah..

5.Berjanji, tapi tak amanah.. Contoh: Dia berhutang dengan aku banyak-banyak. Dah janji nak bayar. Tapi tak bayar-bayar lagi!


     Menyusahkan betul la budak tu. She is a trouble friend! Nak aje aku cakap FUCK OFF kat budak tu. Agaknye baru rasa lega bila aku cakap macam tu kat dia. Sambil-sambil menaip ni, aku tengah dengar lagu 'Fuck You' oleh Lily Allen. Macam mana la budak tu boleh muncul kat hidup aku? Eeeii, aku tak suka laa.. FUCK OFF lah!

                        

No comments:

Post a Comment