Sunday, March 21, 2010

Tokio Hotel

Ramai orang fikir yang Tokio Hotel itu sebuah hotel di Tokyo.Bukan! Tokio Hotel adalah sebuah band yang paling terkenal di Jerman.Band tu ade 4 orang ahli,iaitu Bill Kaulitz,Tom Kaulitz,Georg Listing dan Gustav Schafer.Diorang dah lama dirikan band tu sejak diorang kecik lagi.Nama first-first band diorang adalah Devilish.Beberapa tahun kemudian,diorang decide tukar nama band jadi Tokio Hotel (Pelik kan?).Diorang dah hasilkan beberapa album iaitu Devilish,Schrei,Zimmer 483 dan Humanoid.Err.. Nak tau selanjutnya, buka link ini:

Haha.. Sebenarnya aku bukannya nak cite sejarah diorang.. Aku malas skit.. Hehe

Btw,I'm a crazy fan of Tokio Hotel.Aku sanggup belajar bahasa Jerman kerana diorang! Aku minat diorang sejak tahun lepas,selepas aku bebas dari UPSR.. Huhuu.. Yang aku paling minat kat dalam band tu,Bill Kaulitz.Aku pun dah ade semua album-album diorang kecuali,Devilish.Memang susah giler nak cari.Aku berjaya cari album-album itu masa tahun lepas.Memang penat dan menghabiskan duit.Mak aku selalu membebel pasal diorang.Tu yang aku tak suka! Tetapi.. salah ker aku minat diorang? Diorang tu takde lah black metal sangat.Biasa-biasa jek.. Emo kidz.. Yang paling bestnyer pasal diorang,perangai diorang dan look-look diorang.Memang tak boleh nak blah!

Sebelum ni,aku minat MCR,Fall Out Boys ngan 30 Seconds to Mars.Tapi tahan sekejap je.Bosan~ Setelah aku menjumpai Tokio Hotel,hidupku tidaklah bosan lagi.Aku harap aku akan kekal minat Tokio Hotel sampai bile-bile..


No comments:

Post a Comment