Wednesday, March 24, 2010

Aku ade PEMINAT? Heh?

Huhuu.. harini dia x datang lagii.. Tensyen betul! arggggghhhhhhh! Geram giler! Hmm,biar lah dia.. Malass.. Kat FB pun langsung x balas.. Padahal online td.. Huuuuu!!!! Lantak engkaulah.. Penat aku tunggu!

Tensyen giler gaban harini.. keje skola lah,jadual tugas baru lah.. ishhhh!!!! Tension! Tension! Tension!

Pastu tambah lagi tensyen.. Tensyen yang membuatkan aku tergamam.. Tergamam giler gaban.. Nak tau ape yang buatkan aku tergamam giler gaban? Aku ade peminat! Waaaa! Aku rasa cam x pecaye jek.. Nama dia, Zul(Zulfikri).. Tp yang sedihnya,dia dah pindah ke MRSM.. Huhuu.. Sedih... Sedih.. Pasal bende nih, aku dapat tau dari kawan2 dia..

First-first,aku macam tak percaya bile kawan dia yg pompuan kata Zul kirim salam kat aku *Sye suka awak*.. Time tu lah aku tergamam.. Tergamam giler gaban.. Dahlah time nak sembahyang.. Solat Asar aku tadi langsung tak sempurna disebabkan memikirkan bende2 tu.. huhuu..

So,lepas tu aku tanya lah kawan2 dia yang lain.. Kawan2 dia yang lain pun cakap bende yang sama.. Wah!!! Lagilah aku tergamam gile-gile gaban.. I'm so shocked! Tapi aku masih tak percaya 100% lah..

Tapi... Kenapa dia tak terus-terang jer? (Aku tau lah aku ni garang giler) Aku bukannyer nak makan dia ker apa.. It's already a long time... I'm waiting for my prince to come.. Tapi.. Dah lama ade kat depan mata aku.. Cuma aku tak nampak jer selama dia ade kat SMKPG.. Huhuu

Kawan-kawan dia kata,dia takot nak bagi tau aku sebab dia takut aku akan tolak dia.. Nein! Tidak! Kalau dah lama aku tau pasal benda nih,aku akan terima dia dengan ikhlas.. Aku tau Zul tu baik... Patot lah selama dia ade kat SMKPG,dia layan aku baik-baik.. Tak macam budak-budak lelaki yang lain..

Tapi,segala-galanya sudah terlepas.. Aku menyesal sangat-sangat! Selama dia ade kat SMKPG,aku langsung tak layan dia dengan baik!  What I'm going to do? Menunggu respon dia? Call dia malam nih? Boleh ker?

No comments:

Post a Comment