Tuesday, April 13, 2010

13 April 2010

Dear Blog,
 
  Dah lama aku tak update.. Huhuu.. Aku hampir-hampir dah nak terlupa dengan blog aku nih.Keadaan sekarang semakin okey dan stress pun maken kureng.. Alhamdulillah..

  Tetapi... hubunganku dengan 'dia' semakin terok.. Aku takut nanti.. Aku akan kehilangan dia.. Huhuu.. Dia dah mula sombong pulak tuh! Dia macam dah tak kisahkan aku lagi.. Setiap kali aku jalan kat depan dia,dia buat selamba je.Macam aku tak ada kat situ.Huhuu.. Teroknye dia! Eshh!

  Selama ni aku asyik pikirkan pasal dia jekk.. Huhuu.. Sampai tak boleh nak blajo! Baiklah,aku nak rehatkan diri dari memikirkan pasal dia buat sehari.Mulai esok..

Ya Allah,
  Aku mohon darimu.. Tolonglah kuatkan semangatku untuk belajar.. Dan kuatkanlah semangatku untuk tidak memikirkan dia selalu.. Amin

 

No comments:

Post a Comment